سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یادداشت های روزانه یک دانشجو
نوشته شده در تاریخ 89/5/24 ساعت 7:49 ع توسط صادق


خبرهای جدید از چهره های سینمایی

سریال «اینجا تهران است» روایت گر داستان سه زن است که در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنند. هر کدام از این سه زن، سرنوشت و ماجرایی جداگانه دارند. به جز آزیتا حاجیان...
 
سروش صحت در یک برج آرام
سروش صحت بازی در فیلم سینمایی «برج آرام»، به کارگردانی «سید مسعود اطیابی» را به پایان رساند. این فیلم که به تازگی تدوین آن انجام شده است، هم اکنون در مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری است. «برج آرام» مضمونی طنز و اجتماعی دارد. «مسعود سخاوت دوست» و «محمدرضا یوسفی» به ترتیب عهده دار ساخت موسیقی و صداگذاری این فیلم هستند تا «برج آرام»، مراحل پایانی فنی خود را برای نمایش پشت سر بگذارد. این فیلم که اردیبهشت ماه جلوی دوربین رفته بود پس از ?? جلسه فیلم برداری آن به پایان رسید. «برج آرام» داستان یک مجری هواشناسی را روایت می کند که از خانه ای قدیمی، به یک برج نقل مکان می کند. فیلم نامه این اثر را «محمود اربابی» براساس طرحی از «امیر یوسفی»، نوشته است. به جز سروش صحت بازیگران دیگری چون سحر زکریا، مجید مشیری، رضا فیض نوروزی، علی هدایت نیا، نعیمه نظام دوست، پوراندخت مهیمن و شیرین عباسی، نقش های اصلی «برج آرام» را برعهده دارند.
                                  ثریا قاسمی به خط پایان رسید
ثریا قاسمی بازی در مجموعه تلویزیونی «قفسی برای پرواز»، به کارگردانی «یوسف سیدمهدوی» را به پایان رساند. تصویربرداری این سریال، در منطقه پرندک و در لوکیشن اردوگاه موصل ادامه دارد. تاکنون تدوین ?? قسمت از مجموعه «قفسی برای پرواز» به پایان رسیده و «پیروز ارجمند» ساخت موسیقی آن را آغاز کرده است. تصویربرداری این سریال اواخر ماه جاری در منطقه دماوند به پایان می رسد. «قفسی برای پرواز» که در ?? قسمت ساخته می شود، هفته دفاع مقدس از شبکه اول سیما پخش خواهد شد. این سریال تلاش برای روایت بخشی از ناگفته های تاریخ جنگ است. به جز ثریا قاسمی، بازیگران دیگری چون امین زندگانی، هوشنگ توکلی، اردلان شجاع کاوه، علیرام نورایی، آناهیتا همتی، شیرین بینا، بابک انصاری، نفیسه روشن، مهوش افشارپناه، رحیم نوروزی و حبیب دهقان نسب، در سریال «قفسی برای پرواز» ایفای نقش کرده اند.

علیرضا خمسه با تنها حامی در تلویزیون

علیرضا خمسه بازی در فیلم تلویزیونی «تنها حامی» به کارگردانی «بیژن شیرمرز»، را در منطقه کن تهران، به پایان رساند. این فیلم هم اکنون توسط «مهدی ایروانی»، مرحله تدوین را پشت سر می گذارد. هنوز سازنده موسیقی متن «تنها حامی» مشخص نشده است. این فیلم پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی، از یکی از شبکه های سیما پخش خواهد شد. این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، داستان زندگی یک معلم را روایت می کند. وی تدریس یک سارق سابقه دار به نام «نادر» را برعهده داشته است، اما پس از مدتی نادر که از زندان آزاد شده است. ماجراهایی را برای اهالی محله پیش می آورد. به جز علیرضا خمسه، محسن افشانی، ناصر هاشمی، رضا داوودنژاد، شهرام قائدی، پویا امینی، زهرا سعیدی، فلور نظری و مونا فرجاد، از دیگر بازیگران «تنها حامی» هستند.

آزیتا حاجیان یکی از آن سه زن

آزیتا حاجیان در نخستین تجربه تلویزیونی «آرش معیریان» با نام «اینجا تهران است» ایفای نقش خواهد کرد. این سریال که قرار است اول شهریورماه امسال جلوی دوربین برود، هنوز در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد. این سریال قرار است فصل زمستان هر شب از تلویزیون پخش شود. سریال «اینجا تهران است» روایت گر داستان سه زن است که در یک مجتمع مسکونی زندگی می کنند. هر کدام از این سه زن، سرنوشت و ماجرایی جداگانه دارند. به جز آزیتا حاجیان، تاکنون حضور بازیگران دیگری چون رویا نونهالی و لیلا بلوکات قطعی شده است. هنوز هیچ یک از بازیگران مرد نقش های اصلی این سریال، انتخاب نشده اند.
آزیتا حاجیان که در فیلم هایی چون «روبان قرمز»، «موج مرده» و «باغ فردوس پنج بعدازظهر» ایفای نقش کرده است، در سال های اخیر حضوری کم رنگ در عرصه سینما دارد. وی این روزها بیشتر مشغول ایفای نقش در فیلم ها و سریال های تلویزیونی می باشد. حاجیان با بازی در سریال «ساعت شنی» یکی از نقش های ماندگار کارنامه بازیگری خود را رقم زد.
 
  گردآوری: گروه فرهنگ وهنر سیمرغ






  پیام رسان 
+ سلام سلام سلااااااااااااااااام صبح همه شما دوستان گلم بخیر



+ سلام به همه دوستان گل پارسی بلاگی من صبح همه شما بخیر و شادی انشاالله.



+ صبح بخیییییییییییییییر کیا حاضرند زود حاضری بزنید

+ سلام صبح بخییییییییییییییییر حالتون خوببببببببببببببه

+ ما که میترسیم از هجرت دوست&کاش می دانستیم روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد& کاش می دانستیم حس دلتنگی هر روز غروب چه دلیلی دارد

+ دوستان عزیز در این شب های قدر ما را هم از دعای خیر خود بی نصیب نگذارید و برای همه بیماران دعا کنید یا حق

+ سلام دوستان صبح شما بخیر. نماز و روزتون قبول

+ دوستان عزیز لطفا در گروه من یعنی دانشجویان با موضوع تفریح عضو شوید

+ عید بر همه شما مبارک

+ دوستان عزیز از لطف همه شما سپاس گذارم و برای همه شما آرزوی موفقیت و تندرستی دارم




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ